Thursday, April 03, 2008

Bila Aku Ke Kedai Basikal Cari Jersey, Glove dan Pam Basikal

Tuan Kedai: Kita ada banyak jenis basikal di sini...

Aku:
*angguk*

Tuan Kedai:
Yang ini RM2 ribu lebih ...yang ini RM1 ribu lebih....

Aku:
Ohhh.. *angguk lagi*... apa beza ini dua basikal..?

Tuan Kedai:
Ini mahal punya sebab body dia aluminium....

Aku:
Ohh.... itu macam ka...

Aku:
You ada jersey ...?

Tuan Kedai :
Ada.. ada... ini jersey.. original punya...

Aku:
*angguk* Glove pun you ada ka..?

Tuan Kedai:
Ada.. ada... kalau mau kayuh basikal mesti mau pakai glove...

Aku:
*angguk*Pam basikal..?

Tuan Kedai:
Ada..ini ada dua tiga jenis...

Aku: Oh... Boleh tengok..?

Tuan Kedai:
Boleh.. boleh....Cik.. nanti lu bawa anak lu mai tengok suruh dia pilih sendiri dia mau jersey mana..glove mana..jenis pam yang dia suka.......

Aku:
*cis*

5 comments:

Anonymous said...

*angkat tangan tinggi-tinggi* ambo sangup ngaku anak-mu.... bwk ambo pi kedai tu... sure tokey tu cayo ambo anakmu

Anonymous said...

tokey kedai tu spoilt betul la kan

-aku budak pendang-

Anonymous said...

mana la pegi cik pretty ni. tunggu dia update blog ni.
-aku budak pendang-

Anonymous said...

heheehhehehehhe.... asli lucu banget... ngakak-ngakak deh aku... heheheheh (ijul-jkt)

Aku... CikSekut said...

woit! akak fit hapdet la woihhh... ponek den tiap kali nepek sini takde hape nak bace weh!