Tuesday, August 21, 2007

Amarah

Tak dapat dikawal perasaan aku membaca satu blog Keadilan yang marah dan bising-bising apabila PAS memberi laluan dan peluang kepada Dr. M bersuara, membuatkan aku tersangat gatal tangan menulis komen seperti di bawah kepadanya. (Harapnya lepas lah komen aku tu)

Lupakah saudara bagaimana Brader Anwar begitu 'vocal'
mengutuk-ngutuk pembangkang ketika Brader kita
masih lagi memakai baju Armani,
dan akhirnya terpaksa menjilat ludah sepanjang jalan
dari Cerok Tok Kun ke Taman Melewar....?


Tak larat aku nak bebel bab ni sebab pasti berjela-jela nanti entry nih. Apa guna kalau aku pot pet pot pet bila yang baca blog aku 5 orang saja.....

Adeh



4 comments:

Aku... CikSekut said...

lalalala... :P

ni nape marah2 nihhh...
biar lantak pi la Dr M tu nak bersuara dgn sape pun or melalui landasan apa pun. org tua tu kalau kita ckp jgn beersuara pun lagi dia nak bersuara dan ada masa suara dia tu boleh diterima pakai juga. kalau suara dia tu utk kepentingan agama, negara dan rakyat biaq pi la... tak kira la jika terpaksa menjilat dan terjilat pun... elok juga Dr M tu bersuara kasi tune sikit Cik Lah kita tu...

uishhhh saya plak emo... mcm politikus plak hehehe... cikfit betol ke 5 org je baca blog u? cuba u buat counter statistic, ramai kut... maybe ala2 stalker mcm u, sape tau :)

Anonymous said...

sehinggakan aku confuse which one yg mahu di emphasize di sini:
1. blog keadilan itu dan entry nya
2. amarahmu itu
3. hanya 5 pembaca blog ini

a.n.i.Q.u.e said...

Sekut: Hahaha.. bukan apa saja nak mengingatkan kaum ... Maklumlah.. "Melayu Mudah Lupa"

(tapi gua tak dak lah nangis-nangis)


At80: Ketiga-tiganya Sedari, dan patutnya kamu bangga sebab kamu juga adalah antara 5 orang pembaca itu !

Anonymous said...

kalau lu nangis gua gelak aje :p
tp kdg2 baguih gak nanges nih
kasi lombut sket hati
kalau selalu sgt kang lemao lak