Wednesday, October 10, 2007

Hello Nurul Di Lancaster

Aku tau blog aku ni tak popular. Tak ramai pun orang masuk baca, tapi still aku letak tracker... untuk menjejaki berapa orang masuk blog aku, adakah hari ini 5 atau pun 7 orang yg masuk baca atau sekadar lalu saja.

Ada juga yang datang singgah tu dari negara atas angin atau negara jiran, tapi aku pun tahu mereka tu hanya lalu saja, ya lah bukannya depa paham pun kalau entry yg aku tulis dalam Bahasa.

Tapi semalam aku perasan ada seseorang dari Lancaster, UK, yang bukan hanya lalu tapi singgah seminit dua baca blog aku.

Fuhhh... best best best .... !!

tapi perasaan best tu tak sampai pun 45 saat bila baru aku teringat pada Nurul yang ada kat sana baru register masuk Lancaster University .

Cis..!! Ingatkan orang putih mana ka atau budak Melayu mana lah yang mau singgah blog aku.


Hello Nurul !
Cikgu Nora dah terketaq-ketaq dah dok ajak aku pi kat hang nanti ...


Ps: Nurul... alahhh Nurul yang hari tu isi borang declare cakap dia tak kenal mana-mana anggota komunis tuuuu.... (sambil muncung mulut gaya bergossip).




No comments: