Friday, May 02, 2008

Adik Dan Boifrennya Yang Jaguh Lari

Tiba-tiba aku teringat cerita Adik yang beria-ria cerita pasal boifren baru dia. (Adik baru darjah 3 ok waktu itu).

"Kak Ann boifren Adik tu best !"

"Ya ka..?"

"Ha ahh... best wooh dia... dia lari kuat tau.... lajuuuuu !"

"Ahaa..."

"Dalam sekolah tu dia yang paling lari laju sekali. Adik kalau main dengan dia, tak larat tauu nak ligan*... "

"Uhhh.. hebatnya"

"Ha ahh.. dia lari laju sungguh, kalau Kak Ann lawan lari dengan dia pun, Kak Ann pun kalahhhh..."


Aku, dalam hati. "Mak aii.. banding aku dgn boifren dia pulak."

*kejar

3 comments:

Aku... CikSekut said...

Sian u ni kan cikfit... hahaha... mak dok compare dengan memakcik yg tere belari, adik plak compare dengan bopren... seb baik adik u tu tak kenal i, kutnye nanti dia compare u dgn i... hiks :P

a.n.i.Q.u.e said...

Tu lah pasal.....apa sangatlah kalau dia nak compare kita dua, I pun kurus mcm u juga.... hehehe

Aku... CikSekut said...

hehe... ye ye u mmg kurus lagi fit gitu

*ayat ngampu*