Tuesday, July 14, 2009

Ewwwwwwwwww

Tahukah kamu ada benda terbaru yang membuatkan aku teruja sekarang


ha ha ha



sekejap aku nak gelak kat diri aku sendiri.....


Sebab kalau Ann yang lima belas tahun dulu datang melawat aku melalui laci meja Nobita, pasti Ann itu akan terkejut dan ternganga tengok aku sekarang



Oh Tuhan, kenapa jadi sampai begini. 
kalau aku tahu dia nak jadi macam ni aku tikam diri  aku sekarang !


Jangan kata Ann yg 15 tahun dulu, Ann yang 3 tahun dulu pun akan terkejut. eh Ann yang tahun lepas pun akan terkejut. Ann yang bulan januari tahun ini pun akan terkejut.


OK Girlsss and Ladies, I am soooo into make-up now !!!


Keh keh keh ... ya, aku beri kamu lima saat untuk ketawa atau untuk pandang rendah atau remeh atau perlecehkan aku ...

hehehe.. tak kisahlah semua itu


Sebab aku tak nak mascara aku hancus kerana tension atas cacian orang.... (ewwwww...)


Oh jangan tak tau eyeliner tak rosak kalau menangis kerana kamera rosak

Ya dats why banyak entry sekarang.... terlalu sedih nak ke Flickr!



:-D

2 comments:

alztjdn said...

Saya "suka" camera awak rosak. Saya boleh baca tulisan awak yang lawak-lawak.

*wah rhyme nya rosak - lawak

a.n.i.Q.u.e said...

awak rosak lawak ...

tsk tsk tsk