Wednesday, October 23, 2013

tudung awning



i m not the most fashionable woman. I wear anything i like as long as it suits me and i m not afraid to try new outfits too.

buat masa sekarang saya suka pakai baju labuh besar mcm gypsy gitu dan tudung saya yg memang ber "awning". dan terakhir saya beli kasut boot yg saya sangat suka dan rasanya sesuai dgn baju gypsy.

dan ya itu saja cara penampilan saya dan saya tak akan fikir banyak dan akan terus fikirkan benda lain pula. ya banyak benda dalam hidup yg perlu saya berikan perhatian.

jadi bila ada kawan2 yg bising penampilan saya tidak kena, tudung awning yang buatkan saya kelihatan tua, tudung yang perlu dililit sebegini sebegitu .... saya senyum dan santai aja deh .

saya tak rasa ianya satu priority utama yg perlu saya berikan sepenuh perhatian, kerana saya yakin ujian saya di dunia ini ada yg lebih berat dari mikirin mau pakai tudung awning apa gak .





No comments: