Monday, December 01, 2008

Dear Passion,

Aku rasa aku semakin beku.

Ada sesuatu dalam diri aku yg semakin hilang.


Passion,

Aku tidak mahu kehilangan kamu. Kamu lah yang menjadikan aku, aku. Kamulah yang kadang membezakan aku dengan kawan-kawan aku yang lain. Kamu lah yang membuat aku ternanti-nanti sehingga satu saat adalah sangat lama bagi aku.

Kamu membuat aku bernafas segar setiap hari mengejar apa yang aku mahu.

Denganmu aku seperti tiada batasan waktu.

Jangan mati atau pergi dulu.

Sekian.

Yang benar,
Ann

p/s: Kamu tak perlu jawab surat ini.

2 comments:

Aku... CikSekut said...

ye.. kepada cikpassion itu, jgn mati dulu...kesian le kat kawan saya ni :p

ps: itulah yg i dok rasa selama ni... tapi don't worry bila umoq dah mcm kita ni, passion tu mmg lagu tu la. kdg2 rasa mcm dia nak mati dan dan tu jugak, tapi aik sesaat lepas tu boleh aje dia elok balik... maklumlah darah dah tua... :P

ayukrukoo said...

i know what you mean. i lost mine. and it is the hardest thing. but eventually it will makes itself available for you, without you knowing. =)

have faith, katanya.