Monday, September 29, 2008

Selamat Hari Raya



Perempuan Melayu zaman sekarang,
malam-malam sebelum raya bukan lagi menganyam ketupat,
tetapi di internet menganyam blog
meng email surat



...termasuklah aku...






ya... maafkan aku kalau aku bukan seperti yang kamu mahu

juga maafkan aku kerana tulisanku kadang merapu

maaf maaf

kerana mungkin aku pernah mengguris hati kamu dulu

Maafkan aku




S E L A M A T H A R I R A Y A

M A A F Z A H I R B A T I N





"Manusia miskin kaya ....
semuaaaa... bergembira
......aku miskin hinaaa......"


lagu raya yang paling pathetic




aku harap mereka tak akan mainkan lagi lagu ini sewaktu aku sedang blog




3 comments:

Jaja Shah said...

selamat hari raya!

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Ann. Sungguh sedap ketupat rendang blog mu ini. Ya ya aku maafkan kamu ... tapi aku tetap mainkan lagu raya itu. :P

Aku... CikSekut said...

ni la dia pompuan zaman la ni (termasuk aku)... mentenet je keje... cubala pi kacau rendang tu hahahaha

ye i maafkan u... maafkan la i juga... sb i tau org ayu mcm i mmg baik budi thehehe